Bu site Cinsel içerik içerir +18 yaş altı için uygun değildir 18 yaşından küçükseniz lütfen sitemizden çıkış yapınız.

5 Eylül 2013 Perşembe

Öylesine gittiğim Ankarada siktiler beni


Selamlar ben İzmirde yaşayan bir kızım. Sarışın, mavi gözlü olduğum için erkekler baktığında bir daha bakarlar bana. İzmirden çok sıkıldığım bir dönemler Ankaraya gitmek istedim, Anıtkabiri görürüm gezerim diyerek.

17 saat tren yolculuğundan sonra Ankaradaydım. Öğlen gezisini yaptıktan sonra bir bara gidip içmeye başladım, votka, bira derken çakır keyif olmuştum bile. Şimdi sırada sert sikiş yapacak birisini bulmaktaydı bar içinde, bu kim olabilir diye düşünürken göz göze gelmiştim yakışıklı birisiyle. İzmirde böyle yakışıklısını görmemiştim, Ankarada gördüğümde siktirmeliydim kendimi. Yolculuktan sonra seks insana harika geliyor denemediyseniz mutlaka denemelisiniz. Bir süre bakıştıktan sonra gülüştük ve göz kırptı bana, ne demek istediğini anlamasamda ayaklandı ve tuvalete doğru yürüdü. Arkasından gelmemi istiyordu..

Ben de arkasından gittim. Tuvalete girdiğimde beni tuttuğu gibi öpmeye başlamıştı, tuvaleti boşaltmıştı ben oraya gitmeden önce ve öpüşüyorduk artık. İçkinin verdiği etkiyle olan biraz utanmamda uçup gitmişti ve tuvalette yabancıyla sex hikayem oluşmaya başlıyordu. Eliyle elimi tutup sikine doğru götürdü ve okşamamı istediği belliydi. İsteğini hiç geri çevirmeden okşamaya başladım, ardından o da elini benim memelerime ve bi elini de amıma attı okşuyordu. Aynı zamanda da öpüşüyorduk. Hiç acele etmiyorduk ikimizde. Biraz daha bu şekilde kabinde öpüştükten sonra. Üstümdeki tek parça elbisemi de çıkardım ve karşısında sütyen külotla kalmıştım. Kabinde seks inanılmaz oluyormuş. Memelerimi çıkarttı ve öpmeye, emmeye başladı onları. Külodumun üstünden okşadığı amım yeteri kadar ıslanmıştı ve artık sikilmeye hazırdım. Sik beni dedim ve klozete doğru beni domalttı, bir çırpıda içime girdi. Hızl hızlı gidip geliyordu bağırmamak için kendimi çok zor tutuyordum. Beni 10 dakika sikti o pozisyonda ve içime boşaldı..

0 yorum:

Yorum Gönder